onsdag 21 juli 2010

Sol-tips!

Bild: Clarins

Solen fortsätter att skina över Sverige och mycket solande och badande blir det dessa dagar. Då är det på sin plats med ett litet sol-tips! Jag har alltid varit en soldyrkare och pressat hysteriskt så fort solen visat sig, för att efter semestern kunna komma tillbaka till jobbet, iklädd vita kläder, och se brunast ut på kontoret. Men nu börjar jag tack och lov mogna lite och inse att solen inte bara är underbar utan också farlig. Det gäller att skydda sig. Jag är jättekänslig mot solkrämer i ansiktet och får alltid utslag. Men nu har jag hittat en superbra kräm för ansiktet som både stoppar solens farliga strålar och är mild och fin. Jag köpte min på Arlanda och det rekommenderas då den garanterat är billigare där än på varuhusen. Testa den och sola lugnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar