måndag 7 december 2009

En oförglömlig Andra advent


Igår var det andra advent och julen kommer allt närmare. Andra advent var dock inte alls höjdpunkten på gårdagen för igår var en historisk dag - jag blev moster för andra gången! Helt fantastiskt! Jag längtar så tills jag får träffa det lilla underverket och självklart är jag världens stoltaste moster. Det är en sån lyx att få vara moster till två små sötisar nu!

Förutom att beundra mms på det lilla underverket så ägnade jag dagen åt att julbaka - lussekatter och pepparkakshus finns nu att avnjuta. Lite närmare jul tänkte jag fixa julgodis som är så kul att göra, brukar göra tryffel och rocky road. Nu sitter jag på jobbet och äter lite mellis innan träningen - latte, pepparkaka och mandarin. Juligt tema även där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar