onsdag 30 december 2009

God fortsättning


God fortsättning kära ni!
Jag hoppas att ni har haft en underbar jul med nära o kära, god mat o dryck, snö och julklappar. Min jul har varit jättehärlig och mysig.
Nu är jag på kontoret och jobbar undan lite innan det är dags att ladda inför nyårsfirande. Ikväll ska jag städa undan julen hemma och göra vitt och fint igen. Älskar julpynt men efter ett tag känns det bara rörigt och då är det skönt att fixa om lite. Julstjärnan, ljusstakar och vita hyacinter får dock vara kvar in i det sista, dvs Tjugondedag Knut då julen dansas ut för denna gång.
I morgon står ett nytt år och väntar på oss. Nyåret kommer firas på klassiskt vis - trerätters inklusive hummer och oxfilé och bubbel på tolvslaget. Ett nytt år ska firas in och nya nyårslöften skall ges. För mig är det ett måste med löften - det är roligt att ha små mål inför varje år.
Ha en härlig fortsättning på mellandagarna och njut av ledighet. Återkommer med ett nyårsinlägg inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar