söndag 13 december 2009

Tredje advent & Lucia





Bilder: gant home

Tredje advent och Lucia idag. Så mysigt! Vi har spenderat dagen med att beundra lilla prinsessan som är exakt en vecka idag. Världens finaste - liksom min andra systerdotter förstås! Fantastiskt att jag nu har två små otroligt fina ögonstenar att vara moster till.
Fredagen och halva lördagen spenderades i ett av våra grannländer tillsammans med hela företaget. Årets Christmas Party stod på agendan - champagne, golfrelaterad tävling (som jag sjävklart gjorde bort mig totalt i eftersom jag är den enda i sällskapet som inte har grönt kort), middag i herrgård, drinkar och dans långt in på natten var det som bjöds på. Sov de få timmarna mellan fredag och lördag på hotell, åt hotellfrukost och tog sedan lunchflighten hem igen.
Nu börjar nedräkningen till julafton. Nästa helg ska jag handla resten av julklapparna. Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar