torsdag 25 februari 2010

Sjuk

Har legat sjuk sen i fredags och har varit hemma ifrån jobbet hela veckan. Nu börjar det äntligen gå åt rätt håll även om jag fortfarande har feber. Nu är jag för sjuk för att gå till jobbet eller överhuvudtaget vara uppe på benen en längre stund, men å andra sidan för pigg för att ligga och sova hela dagarna. Har hittat en bra lösning på problemet :) Laptopen går ju lika bra att använda när man ligger i sängen så nu kan jag sysselsätta mig med att läsa bloggar och titta på web-tv mellan sovtimmarna :)

Har även surfat runt på lite webshopar och är nu grymt sugen på att slå till på ett Marc by Marc Jacobs armband.. "Spara" säger "Nej, det är onödigt - du har så många smycken" medan "Slösa" säger "Slå till! Du shoppar nästan bara h&m - detta kan du unna dig!" Vi får se vem som vinner striden :)

Nu ska jag smaska i mig fiskgratäng - det enda jag är sugen på i matväg när jag är sjuk. Det och vindruvor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar