lördag 20 februari 2010

Snökaos, Sonia Rykiel & Sex and the city


Vilket snökaos vi har idag! SMHI har till och med utfärdat en varning i vissa delar av vårt land så man ska stanna inne om möjligt. Jag känner mig krasslig idag så det var inga problem att hålla mig inne. Har försökt kurera mig genom följande aktiviteter: Sonia Rykiel-shopping på nätet med syster i telefonen. Två härliga plagg med de fina karakteristiska ränderna är nu på väg hem till mig. Härlig start på morgonen! Efter det blev det långfrukost, lite hemma-spa och Sex and the City-tittande med varmt te och hembakad äppelpaj som sällskap.
Den här dagen får illustreras med en bild på mitt vardagsrumsbord som det ser ut just nu. Den fina blomman fick sambon via sitt jobb och den passar fint in i vårt vita vardagsrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar