torsdag 18 februari 2010

Vår-shopping








Medan vintern aldrig verkar vilja släppa taget om vårt land och våren känns mycket avlägesen är det rätt skönt att drömma sig bort litegrann tycker jag. Såhär års känner jag mig alltid färdig med allt vad snö, vinterjackor, stövlar och tjocka koftor heter och är redo för att börja planera våroutfits :) Detta år är inget undantag så jag surfade in på hm.com och hittade lite plagg som jag gärna skulle ha i min vår-garderob. Blusen vore perfekt att ha på kontoret till svart pennkjol och pumps och till vardags med skärp i midjan och slitna jeans, och den ska jag köpa så fort jag hittar den. Ballerinaskorna matchar min bruna Mulberry perfekt och kommer bli flitigt använda så fort våren är här. En grå klänning som är ultimat för en fredag - först på jobbet med svarta strumpbyxor, pumps och kavaj och sedan på after worken med höga stövletter. Ny bikini behöver jag absolut inte men denna var så fräsch så ska jag unna mig en blir det denna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar