lördag 21 februari 2009

Sunny Saturday!

Bild: vita frun

God lördagsförmiddag på er!

Hoppas ni har haft en härlig start på helgen! Själv har jag njutit av mysig långfrukost med god juice, grönt the, grovt bröd, kalkon och avocado. Min favoritfrukost förutom hotellfrukost då förstås. Hotellfrukost är bäst!

Bjuder på en detaljbild från mitt vardagsrum som det ser ut just nu. Shoppade vita tulpaner i fredags -en sån liten detalj piggar verkligen upp. Bredvid skymtar mina doftljus från Ikea som jag tidigare bloggat om.

Nu blir det en liten shoppingtur. Vill shoppa en locktång. Tycker man alltid känner för att förnya sitt utseende lite när man känner att våren är på väg. Idag får jag vårkänslor trots att det snöat under natten. Det är ett underbart solsken ute, så njut dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar