torsdag 26 februari 2009

Drömhuset












Bilder: tine k home
Hur sugen blir man på att köpa hus när man ser dessa underbara bilder från designmärket Tine K home?! Tine K home är ett danskt märke och dessa bilder är från Tine K's egna hem och det mesta på bilderna är enligt hemsidan möjligt att köpa. Surfa in på hemsidan för ljuvlig inspiration, jag lovar att allt man vill är hem och fixa "tine k home-stil" på sitt eget hem!
Om jag bodde i hus skulle jag vilja ha det precis då här! Att jag älskar vit inredning är numera ingen nyhet, och jag tycker det är helt underbart fint att bryta av allt det vita med svartmålat trägolv. Så snyggt!!
Jag älskar den danska avskalade stilen som blandas upp med de lantliga, gammeldags detaljerna. Min dröm är att en dag köpa ett sånt här vitt fint gammalt stenhus och få lägga ner sin själ i att inreda det smakfullt. Vore det inte en dröm att få bo såhär?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar