söndag 1 februari 2009

Tack!

Bild: Google

Jag har länge funderat på att börja blogga men gjorde inte slag i saken förrän idag. Mycket på grund av att jag inte hittat det perfekta bloggnamnet.
Som tur är har jag världens idéspruta till syster som jag rådfrågade om bloggnamn idag. Självklart kom hon på det perfekta namnet Vita frun! För mig får namnet Vita frun stå som en symbol för den vita inredningsstilen som jag älskar. Ovan ser ni en av mina favoritblommor såhär års - den vita tulpanen.
Tusen tack kära syster! ❤

1 kommentar:

  1. Kära syster!
    Detta ser ju jättebra ut! Vad roligt!
    Du har från och med nu i alla fall en trogen läsare :))
    Å tack för att jag fick vara med i ditt första inlägg! Känner mig väldigt hedrad :)
    Nu blir jag sugen på en egen blogg!Måste bara hitta på ett bra namn...
    KRAMIS

    SvaraRadera