torsdag 19 februari 2009

H&M Home



Bild: husmusen

Idag lanserar H&M sin home-kollektion. Riktigt spännande tycker jag! Jag är en trogen kund på H&M när det gäller kläder och jag är mycket spänd på att se hur de kommer stå sig i konkurrensen vad gäller inredning. Föga förvånande gillar jag ovan saker i den marina stilen. Alla dessa skulle gärna få flytta in hos mig!

Jag väntar med spänning på att höra röster och åsikter om home-kollektionen. Lite sugen är jag på att klicka hem lite fina randiga kuddar och handdukar. Men vad tror vi om kvaliteten? För mig är H&M ett bra alternativ när man köper kläder som man vet att man inte vill ha så många säsonger eftersom de ligger bra prismässigt. Men hur är det med inredning - vill man verkligen förnya sitt hem såpass ofta? Sen har vi ju redan Ikea som budgetalternativ vad gäller inredning.

Hursomhelst - spännande att se och kul att se vad som blir den lyckade koncernens nästa steg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar