fredag 27 februari 2009

Den nya Martha Stewart?







Jag älskar att pyssla och fixa. Jag älskar att slå in paket, tänka ut färgteman, göra fina dukningar, rita, måla, skriva, rama in fina bilder - ja, you name it! Detta vet de flesta i min närhet om och det blev uppenbart att detta märks tydligt då en av mina kära vänner kallade mig "den nya Martha Stewart" : )
Som en sann pysslare kan jag inte annat än att bli glad för den benämningen för ingen är väl duktigare på pyssel och fixande än Martha Stewart?! Hon är väl drottningen av fix o trix? : )
Marthastewart.com är en ljuvlig hemsida för alla oss som gillar pyssel. Här får man förutom massa bra och roliga tips även titta in i olika folks hem. Bilderna ovan är från en "Riverside cottage". Älskar den typen av hus. För mig är det äkta amerikansk stil med fönsterluckor, terass som går runt hela huset och en charmig "sittgunga" vid entrén. Känns som taget ur en amerikansk feel-good-film.
Trevlig fredag kära läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar