torsdag 12 februari 2009

Vår inomhus



Bild: google.se

Vårtemat fortsätter här i bloggen. Jag känner verkligen att jag är färdig med kyla och vinter nu och helt redo för lite värme och vår! I helgen ska jag i alla fall fixa lite vårkänsla inomhus. Köpa tulpaner (helst skulle jag vilja blanda upp med vide också!) och byta vintriga saker mot våriga. Tulpaner köper jag helst på Hötorget. De är billiga och brukar oftast vara fina länge. Dessutom är det mysigt att passa på att gå ner i Hötorgshallen och strosa runt bland alla mysiga saker. Favoritplatsen är butiken där man kan köpa naturgodis - en eller två påsar lakrits överdragen med youghurt får ofta följa med hem. Man kan alltid skylla på att det är en fin inredningsdetalj att ha dem liggande i en söt skål : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar