fredag 6 februari 2009

A piece of cake




Bild: google


Jag är så sugen på att baka något kul i helgen! Lusten att baka kommer alltid när det är kallt och ruggigt ute och man vill mysa inne med varmt te och något gott till. Jag är ett stort fan av duktiga Laila och har alla hennes fina böcker. Tyvärr tar jag mig sällan tid att baka något ur någon av dem, jag har istället som vana att bläddra i dem och titta på de fantastiskt inspirerande bilderna. Istället blir det något recept som jag kan i huvudet, tex amerikansk äppelpaj eller sockerkaka. Nu är det dags att ändra på detta, ska kolla i hennes senaste bok "A piece of cake" och inspireras till att fixa något riktigt gott. Jag är nyfiken på att testa Lailas "New York Blueberry Cheescake" med bla vit choklad i. Den ser helt underbar ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar