tisdag 26 maj 2009

Äntligen hemma

Tisdag betyder vilodag ifrån träningen och tv-kväll framför Äntligen hemma - inredningsprogramsnörd som jag är :) Just nu inreder Lulu Carter och det är ju alltid lika kul att titta på.

Har ni läst att huset som Äntligen hemma fixar i ordning tydligen är jättesvårsålt? Det skrivs om att huset och bygget har många fel och brister och att det varit dålig respons på annonsen och visningarna av huset. Här kan ni se annonsen. Det ska bli roligt att se slutresultatet av bygget och försäljningen på TV! Jag tycker det mesta ser jättefint ut, men som alltid när det är Äntligen hemma så tycker jag att vissa av inredarna vräker på med för mycket färg. Det känns lite dagis-varning tycker jag.. Köket är hur fint som helst och vardagsrummet som Lulu gjorde idag är också helt i min smak. Däremot tycker jag tvättstugan och arbetsrummet är lite too much för mig. Men så är jag också mest för sobert och vitt så det var väl ingen direkt surprise att jag inte gillar det :)

Nu ska jag fixa mina naglar och sen ska jag krypa ner i sängen. Hoppas ni haft en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar