onsdag 6 maj 2009

Laila på landet

Bild: tv4.se


Sitter just nu och tittar på programmet Laila på landet. Jag gillar Laila och tycker programmet är lite mysigt. Alltid kul att få tips på smarriga recept och extra roligt att hon befinner sig på sitt landställe. Längtar ännu mer till sommaren när jag ser hennes fina torp med tillhörande trädgård. Tänk att snart är det semester, sol och bad - jag längtar!

Har ännu inte gjort upp några semesterplaner men ser fram emot en utlandsresa och några dagar hos föräldrarna som bor mycket idylliskt. Det är egentligen hög tid att börja planera och boka men av någon anledning så väntar jag alltid till sista minuten ändå. Konstigt för egentligen är jag en utpräglad planeringsmänniska som blir stressad av att inte veta vad som kommer hända. Ett litet kontrollfreak med andra ord :) Men men, någon gång ska man väl slappna av också så det kanske inte är mer än rätt att jag vägrar vara projektledare på sommaren :)

Nu lagar Laila kantareller - åh så gott det ser ut! Slå på TV4 plus nu om ni inte har något annat för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar