lördag 30 maj 2009

Solig helg


Bilder: sköna hem


Hoppas ni alla har en härlig helg! Vilket fantastiskt väder vi har, rena sommarvärmen!

Idag är jag lite trött för igår blev det rosé och rosa bubbel på balkongen med en tjejkompis som slutade i en utgång. Så idag mår jag som jag förtjänar :) Lite synd när det var så fint väder för jag tog mig inte ut på balkongen förrän vid tre.. Men i morgon ska jag ta igen detta och spendera hela dagen på stranden tänkte jag.

Såg ni Robinsson-finalen? Jag blev självklart besviken att Jarmo inte vann. Jag blev både förvånad och ändå inte att det var Ellinor som tog hem allting. Stackars Jarmo i alla fall för en mer värdig vinnare än han finns inte!

Ikväll blir det ingen utgång för mig även om det var tänkt så. Vill vara pigg och fräsch så jag kan sola i morgon så om en liten stund ska jag lägga mig och läsa.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar