lördag 16 maj 2009

Lördag!


Åh, vad skönt med lördag! Även om veckorna går extremt fort just nu så är helgen lika varmt välkommen varje vecka! Som ni vet vi det här laget så älskar jag långa mysfrukostar. Ett måste vid helgens mysfrukost är absolut en god juice. Helst Brämhults som enligt mig är den absolut godaste. Att den dessutom inte innehåller något socker förutom det naturliga fruktsockret är ju helt perfekt! Nackdelen med Brämhults är att den är dyrare än vanliga frukostjuicer, men jag tycker man kan kosta på sig det eftersom den är så mycket bättre både till smak och för kroppen. Min favorit är Apelsin/Jordgubb som ni ser på bilden. Den andra Blodgrape/Apelsin var ingen höjdare tyckte jag, men så är jag heller inget större fan av blodgrape.
Idag är jag barnvakt så det blir en lugn mysig dag. Långfrukosten är avklarad och nu pysslar jag lite här hemma. Senare blir det ett besök till ett närliggande centrum, lunch och glass såklart. Ikväll ser vi fram emot Robinsson och godis i soffan. Ja, återigen är jag i en svacka vad gäller beach 2009.. Men tränar man så kan man väl unna sig en godisdag, eller? :)
Senare idag ska jag fota detaljbilder från mitt hem.
Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar