lördag 16 maj 2009

Önskelista











Bilder: google

Nästa vecka fyller jag år. Jag tycker att för varje år så blir önskelistan kortare och kortare. Det är väl i och för sig bra att det är så, det visar ju att det går åt rätt håll. Att man köper de saker själv som man vill ha. Men det är alltid kul att önska sig saker som man kanske inte unnar sig själv så här är min önskelista på fina inredningssaker jag gärna skulle ha i min ägo.
* Inredningsböcker är alltid roligt. Lexington har två som verkar jättehärliga.
* Jag är väldigt svag för Brukas saker med text på, tex brödboxen och skålarna.
* Jag har länge tänkt köpa bokstäver ifrån Sally Ann och måla dem vita. Fint att ha stående på en tavellist. Jag tycker ordet "home" är bra för då kan man ställa bokstäverna vart man vill.
* Önskar mig även en liten grön skål ifrån Mateus som man kan ha godis, nötter eller kanske sås i, men den hittade jag tyvärr ingen bild på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar