lördag 2 maj 2009

Rätt i Robinsson!

Jag kan verkligen inte låta bli att kommentera Robinsson, även om detta inte är tänkt som någon tv-blogg :) Jag är såå glad att killpakten är slittrad! Från första början har jag haft svårt för Kristian men i kvällens program tog han väl ändå priset i pinsamhet?! Att påstå att han aldrig varit där för att vinna utan för att coacha de två andra killarna (som han inte kände innan)måste ju vara det största skämtet! Jag tror helt klart att han ställde till med denna scen för att han insåg att han inte hade en chans att vinna nu när killpakten är splittrad och att han ville kunna gå ur tävlingen "med hedern i behåll". Fast jag i och för sig tycker att han lyckades med rena rama motsatsen nu! Sjukt pinsamt och det var inte mer än rätt att han i slutändan ombads att lämna ön.

Är det någon som fattar varför Rafael fick sitta i örådet och bara observera förresten? Det är det stora frågetecknet inför nästa program tycker jag. Hm, spännande! Just nu går den amerikanska motsvarigheten Survivor på tv400 och då hade de precis samma upplägg med att en observerar..

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag vaknar piggare i morgon.

God natt kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar