lördag 2 maj 2009

Sommar!


Vilket sommarväder vi har nu! Helt fantastiskt vilken fin start på maj månad! Kanske kan detta sommarnummer av Sköna hem ge härlig inspiration att inreda våra sommar-rum? Numret ska finnas i butik nu. Någon som läst det?

Själv kan jag inte påstå att jag njutit av våra sommardagar - jag har legat inne båda igår och idag. Jag har som sagt någon sorts magsjuka/influensa. Mycket jobbigt - mår konstant illa, har kräkts och kan knappt äta eller dricka. Jag hoppas detta ska gå över snart! Nu sitter jag en liten stund på balkongen och tar in lite solljus.

Hoppas ni haft en härlig dag! Hade jag varit frisk hade jag gärna njutit av en picknick nere vid vattnet där jag bor eller en mysig grillmiddag och rosédrickande ikväll. Nu blir det istället till och kurera sig och jag får se fram emot Robinsson ikväll. Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar