söndag 17 maj 2009

Gott natt


Bild: sköna hem
God natt kära ni!
Jag återkommer med mer bloggning i morgon. Kommande vecka innehåller bara tre arbetsdagar, så himla skönt! Hoppas det fina vädret håller i sig så man kan njuta av grillkvällar, rosédrickande och picknick i gräset.
Jag ska till Centralbadet och äta frukostbuffé och bada med två kära vänner på torsdagen. Det är min födelsedagspresent från förra året som ska nyttjas. Tänk vad konstigt det är att man sällan tar sig tid för såna ego-saker, även fast man har ett presentkort som bara väntar på att nyttjas.. Nu ska det, ett år senare, äntligen bli av och det ser jag fram emot! Känns som en mycket bra start på ledigheten. Som bekant älskar jag både frukost och spa så det är en kombo som passar mig :)
Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar