söndag 17 maj 2009

Fönsterputs, löprunda och ostbricka...


Bilder: sköna hem

Känner mig så duktig efter att ha tvättat alla fönster idag. Det blev verkligen skillnad så det var välbehövligt kan man lugnt säga :)

Nu på kvällen sprang jag en löprunda i kvällssolen. Har aldrig varit något stort fan av löpning men på sista tiden har jag verkligen märkt skillnad på min kondition sen jag började lägga ner mer tid på min träning. Kul att det gett resultat, fast rent viktmässigt och utseendemässigt ser jag ingen större skillnad tyvärr (kan bero på att jag gillar mat och godis för mycket..). Det blir mycket roligare att springa när man orkar mer och inte blir lika andfådd.

Hoppas ni har haft en härlig söndag. Nu tittar vi på Filip & Fredrik och äter lite brieost.
Fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar