måndag 25 maj 2009

Glad

Åh just nu känner jag mig så glad! Lyckades hitta felet på min lilla vita laptop så nu funkar den igen! Peppar peppar ta i trä.. Underbart att kunna blogga igen! Vita frun ska ju liksom självklart blogga ifrån en vit dator :) Är också så glad att jag nu kan lyssna på Spotify igen, för den är kopplad till den här datorn. Så just nu sitter jag här i mörkret och bloggar och lyssnar på Hurtful med Erik Hassle om och om igen.. Om ni inte hört den så måste ni söka upp den på YouTube och lyssna - den är så fin.

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Jag kickstartade veckan med ett hårt spinningpass efter jobbet. Riktigt skönt. Vilket underbart väder vi har fått förresten! Idag var det verkligen sommarvärme. Jag hoppas det håller i sig tills helgen så man kan njuta av det då.

God natt kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar