lördag 9 maj 2009

Lugn lördag

Bild: hemmakanalen.se

Har haft en lugn och skön förmiddag hemma själv. Sovit ut, ätit frukost i sängen och tittat på reprisen av Äntligen hemma som jag missade i veckan pga avbrott hos ComHem. Jag var nog inte den enda som blev besviken när avbrottet inträffade prick kl 20 och höll i sig i en och en halv timme.. I Äntligen hemma fick man bla se styling av en walk in closet. Ovan ser ni en bild på den, dock en väldigt liten bild som var omöjlig att göra större. Superfint blev det i alla fall! På Hemmakanalen.se kan man se alla inköpslistor och klipp från olika inredningsprogram som tex Äntligen hemma och Bygglov. Där finns också inredaren Jimmys (som gjorde denna walkin closet) blogg.

Nu ska jag fixa mig i ordning och åka en sväng och lämna tillbaka två klänningar som jag impulsshoppade på lunchen förra veckan. Det är farligt när man jobbar mitt i stan farligt nära alla butiker och dessutom solen skiner så man blir så sugen att shoppa sommarklänningar.. Efter det bär det av till frisören.

Hoppas ni har en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar