lördag 9 maj 2009

Butterfly Effect

Bild: plaza interiör

Hoppas ni haft en härlig lördag! Efter spöregn hela natten och blåst på dagen så sprack det till sist upp till en riktigt fin eftermiddag och kväll, om än något kallare.

Jag blev jättenöjd hos frisören - härligt att vara blond och nyklippt igen! :) Härligt med lyxig stund med härliga magasin, god cappucino och små chokladbitar medans man blir fixad i håret. Lämnade också tillbaka mina felköp och hittade ett par sjyssta beiga chinos/kostymbyxor på Zara istället. Snyggt till soft tröja och vita tygskor till vardags och till marinblå kavaj, vit blus och pumps på kontoret. Har blivit bättre på att köpa plagg jag verkligen vill ha och istället lämna tillbaka eventuella felköp. Förut blev det en hel del felköp som blev liggandes i garderoben.

Läste nya Sköna hem och Plaza Interiör hos frisören och de rekommenderas om ni vill ha lite inspirerande interiörtidningar. Bland annat dukningstips, recept på GI-brunch och balkonginspiration.

Blev glad att Angela åkte åt Robinsson - var så orolig att Jarmo skulle åka ut så det var en glad överaskning och han blev kvar. Nu håller jag tummarna att han klarar sig hela vägen!

Fortsatt trevlig kväll! Jag ska titta på Butterfly Effect kl 22.30. Har inte sett den och det känns som ett måste. Vi hörs i morgon, god natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar