söndag 7 juni 2009

En perfekt söndag


Hoppas ni alla mår bra idag! Jag har haft en jättehärlig söndag. Mötte upp en tjejkompis och gick en sväng på Filippa K-utförsäljningen, dock köpte ingen av oss någonting. Jag brukar annars vara expert på att köpa saker jag egentligen inte vill ha på utförsäljningar just bara för att det är billigt. Men denna gång var det inget som jag föll för så då var det skönt att spara pengarna till något man behöver bättre. Mitt nästa köp för nog bli en ny bikini men det är nog smartast att vänta till efter midsommar då alla sommarplagg brukar reas ut.
Efter Filippa K promenerade vi till Gamla Stan i solskenet och åt brunch på Grill Ruby. Åt en smaskig quesedilla med kyckling. Vi kikade i lite butiker på Götgatsbacken och tog en kaffe på ett espressoställe. När jag kom hem gick jag och röstade och nu myser jag i soffan och kikar på Laila bakar och Vad blir det för mat. Lite senare ska jag ta tag i städningen och vika all nytvättad tvätt.
Ovan ser ni en bild på min tavellist i köket. Där har jag alla mina kokbäcker och jag tycker att de utgör en fin inredningsdetalj med alla färger. Mitt kök går helt i vitt, rostfritt och med ekdetaljer så det är fint att få in lite färg.
Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar