lördag 13 juni 2009

Shoppinglördag!

God morgon!

Jag har startat min lördag med att gå upp relativt tidigt och lagat en stor och god frukost som jag njutit av framför Nyhetsmorgon och bläddrande i morgontidning. Det är så skönt med en långsam start på dagen när man alltid annars stressar iväg till jobbet och äter frukost i farten. delar av Nyhetsmorgon var i Marstrand i morse och det fick mig att inse att jag verkligen vill åka dit. Jag som älskar vatten, skärgård och sommar tror att det skulle passa mig perfekt. Jag är ju en sån som älskar sommar oavsett om det är sol eller regn :)

Idag ska jag ta ett av mina egna tips nedan och åka iväg och titta i butiker. Många butiker har tjuvstartat sin sommarrea redan nu och igår på lunchen fyndade jag två superfina tunikor till halva priset på BikBok. Rent generellt tycker jag BikBok är mer av en ungdomsaffär (skulle tro att målgruppen är 14-21 kanske) men nu i vår/sommar har jag hittat en del godbitar. Många fina tunikor med söta detaljer som passar perfekt till stuprörsjeans, ballerinaskor/pumps och kavaj på kontoret och till snygga accesoarer och heels för en after work eller utekväll på en uteservering. Jag köpte en vit och en korallfärgad tunika - båda i samma modell.

Önskar er en härlig lördag! Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar