lördag 20 juni 2009

Underbar heldag på tivoli




Har precis landat hemma efter en heldag på Gröna Lund. Vi bestämde oss för att åka in till Gröna Lund när vädret sprack upp på eftermiddagen och det slutade i en härlig heldag/kväll. Vi njöt av en god middag i solen, åkte massor av åkattraktioner, åt glass och sockervadd och tittade på Sommarkrysset som direktsänds därifrån. Extra roligt var det att mina favoriter Berg & Gynning var programledare för kvällens program. Carolina Gynning har en av mina favoritbloggar och jag kan tveklöst säga att hon är en av de absolut vackraste svenska levande kvinnorna. Tycker ni inte? Om jag liknar henne litegrann när jag är över trettio så blir jag mycket glad :)

Känner mig så glad efter denna fina dag. Ibland är det bara så kul att göra såna saker som man älskade som barn - spendera en hel dag på tivoli och åka hur många karuseller man vill och äta hur mycket godis och glass som man vill :) Känns som om jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll.

Hoppas ni haft en toppendag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar