tisdag 30 juni 2009

Underbara sommarvärme

Bild: vi.sualize.us

Vad härligt det är att värmen fortsätter! Det är verkligen äkta utomlandsvärme nu. Helt underbart. Det är så varmt så det är svårt att veta vad man ska klä på sig på morgonen. Byxor är ju helt uteslutet, men så gäller det att ändå försöka se lite proper ut när man ska till kontoret. Funkar inte riktigt med strandklänning och flipflops även om det är det ända som jag vill ha på mig när det är såhär varmt :)

Man måste komma ihåg att dricka mycket när det är såhär. Jag är väldigt dålig på det och känner titt som tätt att huvudet värker eller snurrar. Jag får mest i mig ett väldigt stort antal caffe latte eftersom vi precis fått en ny kaffemaskin till jobbet. Den är helt grym! Har ni inte testat Nespresso så rekommenderar jag er det varmt. En knapptryckning och man får espresso, cappucino eller latte - härligt :)

Ha en fortsatt härlig dag! Ikväll ska jag träffa upp tre av mina bästa vänner och äta sushimiddag efter jobbet. Ska bli kul att träffas och "catch up". Vi fyra gick i gymnasiet tillsammans och umgick då varje dag. Det är roligt att se hur olika liv vi lever idag och vilka olika vägar vi valt att gå både vad gäller karriär, plats att bo på och familjeliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar