fredag 5 juni 2009

Pastell

Bild: sköna hem

Trevlig helg kära ni!

Hoppas ni har haft en bra vecka och att ni är redo för helg :) Måste erkänna att jag är lite besviken över att det fina vädret har övergått i ett kallt och regnigt väder. Nog för att jag tycker att det är mysigt med regn men det var ju så härligt att kunna ligga på stranden och sola. Men efter regn kommer solsken :)

Har blivit sena kvällar med träning och middagar hela veckan så i morgon ser jag fram emot att sova ut och äta långfrukost framför Nyhetsmorgon. Helglyx. Hade gärna druckit mitt morgonte i någon av dessa härliga muggar. Så fint med pastell. Jag älskar mina muggar ifrån Höganäs och Gant så det får bli någon av dessa i morgon istället. Är ensam hemma i morgon på dagen så jag tänkte göra någon härlig ego-aktivitet - kanske lite shopping, minispa eller annat härligt.

I morgon återkommer jag med min serie detaljbilder och fler vanliga blogginlägg med inspiration.

Ha en fortsatt mysig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar