tisdag 16 juni 2009

Sugen på smycken


Vad härligt att solen är tillbaka! Låt oss hoppas att detta håller i sig tills helgen.

Idag kommer min älskade sambo hem ifrån en konferens. Ska bli så mysigt - det är ju liksom inte sig likt här hemma när han inte är här. Även om jag intalar mig själv att det är skönt med egentid så har jag kännt mig lite ensam de här dagarna.

Nu medan jag har väntat så har jag roat mig med att fixa fint bland mina smycken och blev så sugen på att komplettera min samling med lite fina halsband och armband. Jag har flera fina smycken som jag använder så gott som dagligen men jag skulle gärna köpa till några nya som jag kan växla dessa med.

Jag vet inte riktigt vad jag är på jakt efter men jag ska definitivt kika nu på rean om jag kan hitta något fint. Det är bra att göra en "inventering" av sina kläder och accessoarer ibland så man får en överblick av vad man har och vad man "behöver" komplettera med. Jag sätter ordet behöver inom citationstecken för jag kan ju inte direkt säga att jag egentligen är i behov av mer kläder eller prylar...

Har ni sett fina smycken någonstans på sista tiden? På lunchen idag tittade jag in på MQ och Indiska och på båda ställena hade de en del fina smycken.

Ha en fortsatt bra kväll - i morgon är näst sista arbetsdagen innan ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar