lördag 6 juni 2009

Synd Sverige - grattis Danmark!



Bilder: aos.se samt dn.se
Hoppas ni haft en bra lördag och Nationaldag! Jag såg firandet från Eskilstuna idag på dagen på tv men nu på kvällen såg vi Sverige-matchen istället. Så trist att Sverige förlorade på sin egen dag - men grattis Danmark, ni var helt klart bättre! Men kanske går firandet i repris? Jag gillar nämligen att titta på sånt. Tycker det är roligt med kungligheterna :)
Imorgon bjuder dagen på brunch och shopping med en tjejkompis. Vi ska först en sväng till Filippa K-utförsäljningen och se om det finns något kul. Jag är sugen på en jacka eller fin klänning. För flera år sedan jobbade jag med Filippa K så sedan dess har det en speciell plats i mitt hjärta. Tycker om deras enkla, rena och ofta ganska tidlösa plagg. Som alltid känns deras sommarkollektion fräsch och tilltalande så jag hoppas på något kul fynd i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar