tisdag 9 juni 2009

Slutspurt till beach 2009



Nu, kära ni, har jag startat min slutspurt till beach 2009! I går körde jag igång. I en sista månad ska jag vara strikt med diet och träning och efter det ska jag njuta av sommar och semester. Målet är att slippa må dåligt av att ligga i bikini på stranden. Det där sista pösiga ska bort nu tänkte jag. Kanske är jag inte ensam om att känna att en liten slutspurt är på sin plats? Därför tänkte jag delge er min taktik för strandform. Om man har svårt att motivera sig får man tänka att 4 veckor är en rätt kort tid, och efter det är det fritt fram att njuta!


Projekt: Slutspurt


Frukost 07.30: Mild naturell lättyoghurt med naturella hallon, linfrön och dinkelmusli
Mellis 1 9.30: Kaffe/te och 1 frukt
Lunch 12.00: Sallad och protein (ex kyckling, fisk, kalkon, ost, ägg)
Mellis 2 15.00: Naturdiet bar och kaffe/te
Middag 18.30: Sallad och protein
Kvällsfika: 20.30 Te och frukt/1 knäckemacka/kesella


Att äta om suget slår till:

Kesella
Nötter


Träning:
Mån: Spinning 55 min
Tis: Vilodag
Ons: Löpning 60 min
Tor: Löpning: 60 min
Fre: Spinning 55 min
Lör: Vilodag
Sön: Löpning 60 min

Är ni med på detta? Kommentera gärna om ni har förslag på förbättring till mitt upplägg eller om ni har andra tankar och idéer! Nu kör vi - sista spurten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar