torsdag 18 juni 2009

Ett litet smyckestips!


Bild: snö of sweden
Ett litet tips om det är någon mer än jag som är sugen på att uppdatera sin smyckessamling! Var inne på Åhléns City (Stockholm) och de har 70% rea på alla Åhléns egna smycken. Finns massor av fint! Jag provade massor av halsband och tänkte slå till men ångrade mig sen och beslöt mig istället för att spara pengarna till ett halsband eller armband som jag verkligen vill ha. Troligtvis blir det ett ifrån Snö eller också ett fint armband ifrån märket Mint som jag såg för första gången på Åhléns.
Det enda bra med denna lågkonjunktur och finanskris måste vara att det finns gott om reor och det går att göra riktigt fina fynd redan nu.
Ha en fortsatt bra dag kära ni! I skrivande stund regnar det i Stockholm. Hoppas hoppas att det slutar lagom till Midsommarafton..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar