torsdag 25 juni 2009

Sommar med Ernst


Idag är det säsongsstart för mitt favoritprogram i kategorin inredning - Sommar med Ernst! Kl 20.00 ikväll på TV4 börjar det. Missa inte! Jag tackade precis nej till en after work i solen och planerar istället att åka hem, springa en runda vid vattnet, ta en lång skön dusch, laga middag och bänka mig framför Ernst.

Den senaste veckan så känns det som om jag gått upp de centimeterna som jag tidigare hade minskat i midjan igen. Det känns inget kul alls när det gick så bra där i början, så nu får jag nog vara lite striktare med maten. Jag har unnat mig lite mycket godsaker (mycket restaurangmat och cola zero) och slarvat med mellanmålen. Förhoppningsvis är det inbillning med midjemåttet för ibland kan man ju känna sig svullen när det är varmt ute och man har åtsittande kläder och dessutom är medveten om att man slarvat så det dåliga samvetet lurar ögat. Ska mäta mig ikväll efter jag sprungit.

Missa inte Ernst! Jag är såå nyfiken på vad han hittar på. Jag blir alltid så inspirerad när jag ser hans program. Förra sommaren plockade jag vass och andra typiska Ernst-saker som fick förgylla lägenheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar