söndag 19 april 2009

Askungen?

Igår shoppade jag lite vårnytt, bla en ny dagkräm som jag behövde. Har tidigare använt diverse olika märken som Dior, Decleor, Clinique och nu senast Biotherm. Nu köpte jag Protect & Perfect från No7 som brittiska Boots gör. Har läst att den tillsammans med serumet med samma namn ska ha lite av en "askunge-effekt" så vi får väl se. Jag fick prover på serumet och ögonkrämen i samma serie så de tänkte jag använda tillsammans med krämen. Återkommer med rapport om No7 är bra eller ej!

Ha en fortsatt skön söndagkväll! Nu blir det lite glass för min del. Har varit ute på en joggingrunda i hemsk motvind så det tycker jag jag gjort mig förtjänt av :)

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Jag använder no7, började m serumet + nattcremen och är jättenöjd, nattcremen är superskön och jättedryg, räcker lääänge.
    Dagcremen har jag precis köpt och är nöjd, men den är inte lika dryg.
    KRAM
    Syster

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du använder den också! Åh, nu blev jag sugen på att köpa nattkrämen också! Det får kanske bli nästa köp! Tycker jättemycket om dagkrämen hittills.

    Kramar!

    SvaraRadera