fredag 24 april 2009

Trevlig helg!

Såg precis väderprognosen för helgen och vi kan, som ni säkert redan vet, räkna med sol och värme hela helgen! Så himla skönt!

Mitt helgprojekt ska bli att göra rent och fixa på balkongen. I veckan gjordes fasaderna rena så nu känns det bra att fixa rent och fint så man kan börja sitta där ute. Kanske tar lite bilder och lägger ut på bloggen så får ni se resultatet. Dock så kommer jag inte köpa nya blommor i helgen, det får vänta tills maj i alla fall, så riktigt fint kommer det inte bli förrän blommorna är på plats. Än så länge får vi hålla till godo med mina påskliljor.

Hoppas ni har en skön fredag. Som vanligt på fredagar har jag kört spinning på gymmet och sen blev det mysmiddag hemma. Vi har faktiskt städat också, det är ju så skönt att vakna upp till ett nystädat hem. Annars kan man inte riktigt njuta av mysfrukost på morgonen tycker jag. Dessutom kommer man ju inte vilja vara inne och städa i morgon när det kommer vara så fint väder, så det är skönt att ha det gjort.

Trevlig helg mina kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar