torsdag 9 april 2009

Glad påsk!




Bilder: marthastewart.com
Trevlig Skärtorsdag kära läsare!
Nu är det påskledighet för de flesta av oss - så skönt! Jag jobbade halvdag idag och körde sen ett pass på gymmet. Efter det handlade jag mat inför morgondagens påsklunch och lite påskpresenter i form av kläder, påskte, påskgodis och skumpa. En salig blandning men alla måste ju få det de tycker bäst om, det är ju hela idén med att ge presenter :) Har också hunnit med en storstädning och påskpyntning. I morgon är det påsklunch hos oss och då är det ju kul att ha lite fint och fixat hemma.
Önskar er en underbar påskhelg! Njut av ledigheten och ät gott! Mitt godislöfte har redan spruckit så jag har bestämt mig för att ta nya tag efter påskhelgen. Nu tänker jag njuta av mat och godis men i alla fall se till att röra på mig. Alltid något :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar