fredag 3 april 2009

Trevlig helg!

Bild: martha stewart living

Trevlig helg kära ni!

Hoppas ni får en härlig helg. Meterologerna lovar sol så passa på att njuta i helgen! Kanske vågar man sig på en fika i solen i morgon förmiddag? Har sen jag var liten blivit intalad att man ska "svettas in våren och frysa in vintern" så några vårjackor eller vårskor åker inte på mig än, får sitta i vinterjacka i solen så jag inte blir sjuk :)

Har tyvärr ont i halsen så det blir en lugn fredag för mig. Ska avboka min fredagsspinning och bara åka hem och mysa i soffan istället. Har massa andra roliga helgplaner så idag blir det till att kurera sig. Lämpligt nog börjar ett av mina favvoprogram ikväll - Berg flyttar in - kl 20.30 på tv4. Idag flyttar Carina Berg in hos Pernilla Wahlgren. Så kul! Jag följer Pernilla Wahlgrens blogg så det ska bli kul att se hur hon har det hemma. Det ser jättefint ut på bilderna på hennes blogg.

Fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar