söndag 12 april 2009

Påskdagen

Bild: sköna hem

Ännu en solig dag i Stockholm! Jag skäms som sitter inne framför datorn när jag borde vara ute i solen. Men så fort detta inlägg är klart ska jag bege mig ut. Är helt klart beroende av att läsa bloggar.. Är det inte lustigt hur allting utvecklas? För några år sedan läste jag inte en enda blogg och nu följer jag flera människors liv genom deras bloggar varje dag. Och dessutom bloggar jag själv :) Bloggar är fantastiskt tycker jag! Ett verktyg för att nå ut med sina budskap, sin inspiration, eller vad man nu har för mål med sin blogg. Att bara få dela med sig av sina vardagliga saker är roligt tycker jag.

Drömmer om att öppna en mysig butik. Hittade bilden ovan på Sköna hems hemsida och det var en jättehärlig butik tycker jag! Lite den känslan jag skulle vilja skapa om jag gjorde slag i saken och öppnade en butik.

Ha en mysig Påskdag!

1 kommentar:

  1. Jaa, jag vill med!
    Bra namn butiken ovan hade ; )
    KRAM
    Syster

    SvaraRadera