lördag 25 april 2009

Rysare i Robinsson

Vilken rysare det var i kvällens Robinsson! Jag som hoppas på att Jarmo kommer bli årets Robinsson blev lättad att det var Billing som förlorade tävlingen och fick åka hem. Dock tycker jag att det ultimata hade varit om Billing också fick stanna, han verkar oftast ha ganska vettig inställning till ö-livet och verkar helt enkelt vara en av de bra på ön.

Skrattade gott när de fyra hemska pakt-killarna satt i örådet och fick reda på att Jarmo var immun. Så skönt att en av de fick lämna och att de nu inte längre är i överläge. Mest av allt vill jag att Christian ska åka ut. Han verkar vara en riktigt falsk och lömsk typ. Jag fortsätter hålla tummarna för Jarmo och hoppas innerligt att han blir Robinsson 2009! Han är den enda som är en riktigt värdig vinnare tycker jag - duktig i tävlingarna, påläst på hur man överlever på en öde ö, hittar mat och verkar vara jättetrevlig och vettig som person. Go Jarmo! :)

1 kommentar:

  1. Jag håller med! Heja Jarmo!
    Gårdagens avsnitt var nog det bästa hittills, såå kul att en av kill gänget åkte ut! Fast nu hoppas jag att tjejerna inte gör likadant, det är så trist när det bara blir förväntade utröstningar.

    SvaraRadera