tisdag 7 april 2009

Think pink!





Bilder: living etc
Detta London-hem var verkligen charmigt tycker jag. Mestadels vit inredning som piffats upp med en touch av rosa. Mycket tjejigt och roligt! Själv hade jag valt en sobrare stil men jag tycker verkligen att det var fint och påhittigt.
Nu ska jag ge mig ut på stan ett tag innan mitt yoga-pass börjar. Kan dock inte säga att jag är speciellt shoppingsugen efter att ha sett utställningen Fair Fashion i söndags. Tvärtom så känner jag för att göra en rejäl garderobsrensning och skänka till behövande. Det ska bli mitt påskprojekt. När man stannar upp och tänker på hur mycket vi shoppar så blir man rädd. Blir man lyckligare av shopping? Tveksamt..
Hoppas ni haft en bra tisdag! Nu är det inte långt kvar till påskledighet - jag längtar! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar