fredag 17 april 2009

Story




Trevlig fredag kära läsare!

Jag hade en jättetrevlig kväll på Story igår. Som jag anade så var det riktigt snyggt inrett. Maten var god och det var lite tapas-inspirerat på så sätt att man fick välja flera av rätterna på menyn och de serverades i små portioner. Jag valde melonsalladen jag skrev om igår och ankbröst med portobellosvamp. Till efterrätt åt jag cheesecake med jordgubbar och till maten drack jag rosé. Maten var mycket god och allting var snyggt upplagt, något jag tycker är väldigt viktigt. Så Story får bra betyg av mig och jag rekommenderar er absolut att gå förbi där om ni har möjlighet. Det enda minuset är priserna, något i högsta laget för minimalt med mat. Men det var ungefär vad man väntade sig när man går till ett ställe på Östermalm som marknadsför sig som trendigt och nytänkande. Jag kommer absolut besöka Story igen, men då kommer jag istället testa deras bar som ska vara riktigt bra för after work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar