onsdag 22 april 2009

Tea time


Bild: go green

Mm, nu har jag landat i soffan med en stor kopp te och lite cashewkärnor. Cashewkärnorna måste jag verkligen rekommendera. Jag köper alltid de från Go Green då jag tycker de gör bra produkter. Naturella cashewkärnor (eller cashewnötter som det oftare kallas, fast det är ingen nöt utan tillhör kärnfrukterna) är ett bra nyttigt snacks. Inget salt tillsatt och inga konstigheter. De är goda att äta som de är eller att ha i mat som tex sallader. Jag brukar även köpa deras pumpafrön. Jag tycker de är så goda att ha i naturell yoghurt tillsammans med linfrön och tinade hallon. Det är mitt standardmellis på helgen.
Jag är sugen på att testa någon av Go Greens färdiga röror. Här kan ni läsa mer om dom. Vore ju perfekt att ha hemma som ett nyttigt alternativ till sås. Ofta är det ju det, tycker jag, som är svårt att variera. Man har ju en begränsad fantasi och receptbank i huvudet - i alla fall på stressig vardagar :) Har någon av er testat rörorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar