måndag 13 april 2009

Åter till verkligheten!

Så var sista påskdagen snart slut och det är dags att gå och sova för att orka upp till jobb i morgon bitti. Först ska jag dock smörja mig med brun utan sol så jag är brun tills i morgon. Nu har jag sett ut som ett vitt lakan alltför länge och nu får det vara slut på det! Tills det gått en vecka och brun utan solen flagnar och jag intalar mig själv att naturligt blek faktiskt är snyggast... Och så håller det på som ett ekorrhjul :)

Hoppas ni haft en härlig dag! Här har vi haft en riktig slappdag - bara haft lite hemmafixande, kollat på TV och ätit pizza till middag. Precis som min syster är jag såå trött på fet mat och godis nu och längtar till mitt nya nyttiga liv som startar i morgon! (igen) :) Är rätt skönt att köra en kort period där man äter precis som man vill och sen startar man om med nyttiga livet igen när man är peppad. Hoppas bara att detta hinner ju något resultat inför beach 2009.. Har konstaterat att jag mår bäst när jag är utan socker. Efter att ha haft en sockeravvänjning så märker jag jättestor skillnad nu när jag börjat äta socker igen. Kroppen säger ifrån och jag får fula plitor i pannan. En bra anledning till att låta bli sockret!

God natt kära ni, önskar er en bra vecka! En tröst för oss som kommer sakna ledigheten är ju att det är en riktig kortvecka - endast 4 dagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar