lördag 25 april 2009

Marin känsla på balkongen





Bilder: hemtex

Vilken fin solig dag vi haft idag! Jag har varit ute hela dagen och kom precis in efter en joggingrunda nu. Nu ska vi fixa tacos här och sen blir det Robinsson. Äkta Svensson-lördagkväll :)

Det var skönt att fräscha upp balkongen idag också och där har jag suttit en stund i eftermddagssolen och läst. Var inne en snabbis på Hemtex idag och upptäckte att de har jättefina stolsdynor, ljuslyktor, prydnadsbåtar och annat för att få till en fin marin stil på balkong eller terass. Man kan helt klart säga att de har inspirerats av (eller härmat om man vill vara krass) Gant och Lexington... Jag har en pläd ifrån Gant som ser nästan exakt likadan ut som den från Hemtex. Dock är den i en helt annan kvalitet. Ovan ser ni några exempel från Hemtex, som jag gärna hade tagit med mig hem idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar