söndag 12 april 2009

En söndag utan söndagsångest

Bild: living etc

God natt kära ni!

Hoppas Påskdagen har varit skön och avkopplande! Är mycket nöjd efter utflykten till Vaxholm. För mig är Vaxholm verkligen sommar, för där var vi ofta när jag var liten, så nu fick jag verkligen sommarkänslor. Ikväll åt vi en lätt middag och drack en kall mousserande. Härligt med lite lyx när man är ledig :)

I morgon bitti ska jag köra ett spinningpass. Ska bli skönt att svettas lite efter all god mat och godis som jag har frossat i mig :) Visst är det härligt att man får en extra ledig dag i morgon? Extra bra att det är en måndag! På söndagar önskar i alla fall alltid jag att man skulle få en till ledig dag, och nu har min önskan slagit in ; ) Ingen söndagsångest - kanon!

Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar