måndag 30 mars 2009

3 veckor utan socker..



Bild: kalasforum

Idag har jag varit utan socker i tre veckor! Dock tjuvstartade jag lite med socker i helgen. Drack ett glas vin i fredags, åt våfflor med sylt och grädde i lördags och åt sushi och drack en cola zero i går..

Jag känner direkt av sockret i kroppen och beroendet är tillbaka. Nu är jag mer sugen än någonsin på godis, cola zero, sushi och fika! Får helt enkelt köra vidare på socker-avvänjningen. Det är dags att en gång för alla avgifta kroppen från det vita giftet! Jag skulle ge typ en miljon för en kanelbulle just nu.. Så känns det i alla fall : ) Eftersom jag klarat att hålla mig ifrån godis helt så har jag bestämt mig för att inte äta påskgodis. Ska se om jag klarar 8 veckor utan godis. 5 veckor kvar..

Ja, idag känns det alltså lite motigt, men det är bara o köra vidare!

Hoppas ni får en trevlig vecka!

1 kommentar:

  1. Åh vad du är duktig!!! Jag tror inte att jag skulle greja det, men jag blir sugen på att testa!
    KRAM
    Syster

    SvaraRadera