tisdag 17 mars 2009

För den inredningsintresserade!

Måste tipsa er om ett roligt verktyg för oss inredningsintresserade som min kära syster har tipsat mig om! Nämligen Åhlénshuset på ahlens.com, här hittar ni det. Där får man inreda en lägenhet - kök, sovrum och vardagsrum - med Åhléns inredningsdetaljer. Det är jättekul och beroendeframkallande! Jag försökte lägga in bilder på "min" lägenhet i bloggen men det fungerade inte. Om ni vill kan ni istället söka på den - jag har döpt den till "Vita fruns".

Jag tycker att detta är en superidé från Åhléns sida och hoppas de fortsätter utöka tjänsten. Vore kul att få inreda badrum, hall och ett till sovrum.

Testa ni också, jag lovar att ni blir fast! : )

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade precis en ny inredningssida som jag tror skulle passa dig! kolla in Roomies. Där kan du skapa ditt hem i 3D, välj tapeter, kakel, möbler etc. Gratis. Här e länken:
    http://se.room328.com/
    Har inte provat det själv, men testa gärna och berätta hur det var : )
    Trevlig helg!
    KRAM
    syster

    SvaraRadera